

הכנס השנתי ה-2
מינהל תעסוקת אוכלוסיות
סיור בין תחנות במסע המשתתף
קמפיינים תקשורתיים
קמפיין אמצע הדרך בהובלת מינהל תעסוקת אוכלוסיות במשרד העבודה, בשיתוף לשכת הפרסום הממשלתית, להגברת המודעות הציבורית לתוכנית, והמענים המוצעים במסגרתה לאוכלוסיית היעד - נשים בגילי 50 - 67 עלה לאוויר במרץ 2024 בכל הערוצים הדיגיטליים, בטלוויזיה וברדיו, והביא אלפי פונים חדשים לתוכנית.
תהליך הפקת הקמפיין יצר חיבורים ולקחו בו חלק שותפים רבים: לשכת פרסום ממשלתית, מפעילי התכנית (סינרגיה ורבדים), משתתפות שהיו "הפנים של הקמפיין", חברת גב מערכות שהפעילה את המוקד, מערכת הסלספורס, אתר משרד העבודה ואתר אמצע הדרך.
הודות לקמפיין, אלפי משתתפים ומשתתפות חדשות נכנסו לתוכנית בזמן קצר. לצד זאת עלתה המודעות בקרב הציבור הכללי לתוכנית ולמענים, לתוכניות נוספות במנהל, ולפריסה הארצית הרחבה של התוכנית. לקראת הקמפיין ובמהלכו עבדנו על ייעול תהליכי העבודה, דיוק המענים והרחבתם למשתתפים רבים בזמן קצר, ויצירת פתרונות חדשניים – מה שתרם והשביח את עבודת התוכנית באופן שוטף.
אימפקט
-
חשיפת התוכנית והמענים למאות אלפי צופים ומאזינים ברמה ארצית.
-
מתן מענה לאוכלוסיות מגוונות בתוך קהל היעד.
-
שותפות טובה בין הממשקים הרבים.
-
כניסה של אלפי משתתפות לתוכנית.
-
שיפור תהליכי עבודה פנים ארגוניים בטיפול בפניות ובתוך כך קיצור זמני מענה, עבודת מוקד חדשנית, יצירת שגרות עבודה מותאמות קמפיין וממוקדות, ניתוב פניות לתוכניות מתאימות נוספות ועוד.
ומה הלאה?
הקמפיין הביא לאלפי משתתפים ומשתתפות חדשות בתוכנית בזמן קצר מאד, ואפשר העברת מאות לידים לתוכניות אחרות (משתתפים שלא התאימו בגלל קריטריונים שונים לתוכנית). במקביל, הקמפיין העלה בקרב כל הציבור את המודעות לחשיבות התעסוקה בגילי 50+, והיא הגיעה לבתים רבים שלא נחשפו אליה עד אז.
הקמפיין, שהביא לתוצאות יפות מאוד בחברה הכללית, הדגיש את החשיבות לצאת ל"מיני קמפיין" בחברות הייחודיות - חברה חרדית וחברה ערבית - בהן דרך השיווק שונה. כעת אנחנו חושבים לקיים קמפיין ממוקד מעסיקים על מנת לשנות תפיסות גילנות של מעסיקים.









